Společné zobrazení všech dostupných protokolovacích záznamů pro Muzeum. Zobrazení můžete zúžit výběrem typu záznamu, uživatelského jména (záleží na velikosti písmen) nebo dotčené stránky (také záleží na velikosti písmen).
(nejnovější | nejstarší) Ukázat (50 novějších | 50 starších) (20 | 50 | 100 | 250 | 500).- 26. 8. 2014, 11:48 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 243 stránky Zetor 25 jako prověřenou
- 26. 8. 2014, 11:47 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 242 stránky Zetor 15 jako prověřenou
- 26. 8. 2014, 11:47 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 241 stránky Svoboda 22 jako prověřenou
- 26. 8. 2014, 11:46 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 240 stránky Škoda 30 jako prověřenou
- 26. 8. 2014, 11:44 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 239 stránky Praga jako prověřenou
- 26. 8. 2014, 11:44 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 238 stránky Normag NG 25 jako prověřenou
- 26. 8. 2014, 11:43 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 237 stránky Lanz Bulldog 35 jako prověřenou
- 26. 8. 2014, 11:41 Katka (diskuse | příspěvky) načítá „Soubor:Zetor25upraveno.jpg“
- 26. 8. 2014, 11:40 Katka (diskuse | příspěvky) načítá „Soubor:Zetor15upraveno.jpg“
- 26. 8. 2014, 11:40 Katka (diskuse | příspěvky) načítá „Soubor:Svoboda22upraveno.jpg“
- 26. 8. 2014, 11:40 Katka (diskuse | příspěvky) načítá „Soubor:Skoda30upraveno.jpg“
- 26. 8. 2014, 11:39 Katka (diskuse | příspěvky) načítá „Soubor:Pragaupraveno.jpg“
- 26. 8. 2014, 11:38 Katka (diskuse | příspěvky) načítá „Soubor:NormagNG25upraveno.jpg“
- 26. 8. 2014, 11:37 Katka (diskuse | příspěvky) načítá „Soubor:LanzBulldog35upraveno.jpg“
- 26. 8. 2014, 11:35 Katka (diskuse | příspěvky) načítá „Soubor:FarmallHupraveno.jpg“
- 26. 8. 2014, 11:29 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 228 stránky Farmall H jako prověřenou
- 26. 8. 2014, 11:27 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 227 stránky Farmall H jako prověřenou
- 26. 8. 2014, 10:30 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 226 stránky Deutz jako prověřenou
- 29. 7. 2014, 10:20 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 225 stránky Excelsior jako prověřenou
- 29. 7. 2014, 09:58 Katka (diskuse | příspěvky) smazal stránku Skoda 30 (obsah byl: „V poválečných letech byla konkurencí Zetoru. Oba dva měly dvouválcové vznětové motory, ale lišily se svou konstrukcí. Škodovácké motory se startovaly na benzín, protože benzínové motory se startují lehčí silou a n…“)
- 24. 7. 2014, 15:48 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 224 stránky Farmall H jako prověřenou
- 24. 7. 2014, 15:36 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 223 stránky Škoda 30 jako prověřenou
- 24. 7. 2014, 15:18 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 222 stránky Zetor 25 jako prověřenou
- 24. 7. 2014, 14:58 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 221 stránky Svoboda 22 jako prověřenou
- 24. 7. 2014, 14:40 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 220 stránky Normag NG 25 jako prověřenou
- 24. 7. 2014, 14:24 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 219 stránky Svoboda DK 12 jako prověřenou
- 24. 7. 2014, 13:56 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 218 stránky Deutz jako prověřenou
- 24. 7. 2014, 13:54 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 217 stránky Deutz jako prověřenou
- 24. 7. 2014, 13:40 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 216 stránky Škoda HT 18 jako prověřenou
- 24. 7. 2014, 13:20 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 215 stránky Praga jako prověřenou
- 24. 7. 2014, 12:47 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 214 stránky Excelsior jako prověřenou
- 24. 7. 2014, 12:35 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 213 stránky Zetor 15 jako prověřenou
- 24. 7. 2014, 12:08 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 212 stránky Lanz Bulldog 35 jako prověřenou
- 24. 7. 2014, 11:45 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 211 stránky Hanomag jako prověřenou
- 24. 7. 2014, 11:25 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 210 stránky Wikov 25 jako prověřenou
- 23. 7. 2014, 14:31 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 209 stránky Škoda HT 30 jako prověřenou
- 23. 7. 2014, 14:09 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 208 stránky Lanz Bulldog HL jako prověřenou
- 23. 7. 2014, 14:06 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 207 stránky Lanz Bulldog HL jako prověřenou
- 23. 7. 2014, 13:36 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 206 stránky McCormick Deering jako prověřenou
- 23. 7. 2014, 13:26 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 205 stránky McCormick Deering jako prověřenou
- 23. 7. 2014, 13:25 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 204 stránky McCormick Deering jako prověřenou
- 23. 7. 2014, 13:19 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 203 stránky McCormick Deering jako prověřenou
- 23. 7. 2014, 13:15 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 202 stránky Fordson jako prověřenou
- 22. 7. 2014, 16:56 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 193 stránky Fordson jako prověřenou
- 22. 7. 2014, 16:49 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 192 stránky Fordson jako prověřenou
- 22. 7. 2014, 16:40 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 191 stránky Fordson jako prověřenou
- 22. 7. 2014, 16:37 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 190 stránky Fordson jako prověřenou
- 22. 7. 2014, 16:35 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 189 stránky Fordson jako prověřenou
- 22. 7. 2014, 16:30 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 188 stránky Fordson jako prověřenou
- 22. 7. 2014, 16:29 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 187 stránky Fordson jako prověřenou