Všechny veřejné záznamy
Společné zobrazení všech dostupných protokolovacích záznamů pro Muzeum. Zobrazení můžete zúžit výběrem typu záznamu, uživatelského jména (záleží na velikosti písmen) nebo dotčené stránky (také záleží na velikosti písmen).
(nejnovější | nejstarší) Ukázat (50 novějších | 50 starších) (20 | 50 | 100 | 250 | 500).- 14. 11. 2022, 20:08 Byl založen uživatelský účet 172.70.126.154 (diskuse)
- 14. 11. 2022, 10:28 Byl založen uživatelský účet 172.70.126.154 (diskuse)
- 12. 11. 2022, 14:43 Byl založen uživatelský účet 172.70.126.154 (diskuse)
- 10. 11. 2022, 21:15 Byl založen uživatelský účet 172.70.126.154 (diskuse)
- 9. 11. 2022, 18:23 Byl založen uživatelský účet 172.70.126.154 (diskuse)
- 6. 11. 2022, 20:02 Byl založen uživatelský účet 172.70.126.154 (diskuse)
- 30. 10. 2022, 13:06 Byl založen uživatelský účet 172.70.126.154 (diskuse)
- 26. 5. 2015, 11:00 Duchon (diskuse | příspěvky) načítá „Soubor:Arduino.jpg“
- 26. 5. 2015, 10:59 Duchon (diskuse | příspěvky) načítá „Soubor:Iphone.jpg“
- 26. 5. 2015, 10:28 Byl založen uživatelský účet Duchon (diskuse | příspěvky)
- 26. 8. 2014, 11:48 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 243 stránky Zetor 25 jako prověřenou
- 26. 8. 2014, 11:47 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 242 stránky Zetor 15 jako prověřenou
- 26. 8. 2014, 11:47 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 241 stránky Svoboda 22 jako prověřenou
- 26. 8. 2014, 11:46 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 240 stránky Škoda 30 jako prověřenou
- 26. 8. 2014, 11:44 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 239 stránky Praga jako prověřenou
- 26. 8. 2014, 11:44 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 238 stránky Normag NG 25 jako prověřenou
- 26. 8. 2014, 11:43 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 237 stránky Lanz Bulldog 35 jako prověřenou
- 26. 8. 2014, 11:41 Katka (diskuse | příspěvky) načítá „Soubor:Zetor25upraveno.jpg“
- 26. 8. 2014, 11:40 Katka (diskuse | příspěvky) načítá „Soubor:Zetor15upraveno.jpg“
- 26. 8. 2014, 11:40 Katka (diskuse | příspěvky) načítá „Soubor:Svoboda22upraveno.jpg“
- 26. 8. 2014, 11:40 Katka (diskuse | příspěvky) načítá „Soubor:Skoda30upraveno.jpg“
- 26. 8. 2014, 11:39 Katka (diskuse | příspěvky) načítá „Soubor:Pragaupraveno.jpg“
- 26. 8. 2014, 11:38 Katka (diskuse | příspěvky) načítá „Soubor:NormagNG25upraveno.jpg“
- 26. 8. 2014, 11:37 Katka (diskuse | příspěvky) načítá „Soubor:LanzBulldog35upraveno.jpg“
- 26. 8. 2014, 11:35 Katka (diskuse | příspěvky) načítá „Soubor:FarmallHupraveno.jpg“
- 26. 8. 2014, 11:29 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 228 stránky Farmall H jako prověřenou
- 26. 8. 2014, 11:27 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 227 stránky Farmall H jako prověřenou
- 26. 8. 2014, 10:30 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 226 stránky Deutz jako prověřenou
- 29. 7. 2014, 10:20 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 225 stránky Excelsior jako prověřenou
- 29. 7. 2014, 09:58 Katka (diskuse | příspěvky) smazal stránku Skoda 30 (obsah byl: „V poválečných letech byla konkurencí Zetoru. Oba dva měly dvouválcové vznětové motory, ale lišily se svou konstrukcí. Škodovácké motory se startovaly na benzín, protože benzínové motory se startují lehčí silou a n…“)
- 24. 7. 2014, 15:48 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 224 stránky Farmall H jako prověřenou
- 24. 7. 2014, 15:36 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 223 stránky Škoda 30 jako prověřenou
- 24. 7. 2014, 15:18 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 222 stránky Zetor 25 jako prověřenou
- 24. 7. 2014, 14:58 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 221 stránky Svoboda 22 jako prověřenou
- 24. 7. 2014, 14:40 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 220 stránky Normag NG 25 jako prověřenou
- 24. 7. 2014, 14:24 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 219 stránky Svoboda DK 12 jako prověřenou
- 24. 7. 2014, 13:56 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 218 stránky Deutz jako prověřenou
- 24. 7. 2014, 13:54 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 217 stránky Deutz jako prověřenou
- 24. 7. 2014, 13:40 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 216 stránky Škoda HT 18 jako prověřenou
- 24. 7. 2014, 13:20 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 215 stránky Praga jako prověřenou
- 24. 7. 2014, 12:47 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 214 stránky Excelsior jako prověřenou
- 24. 7. 2014, 12:35 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 213 stránky Zetor 15 jako prověřenou
- 24. 7. 2014, 12:08 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 212 stránky Lanz Bulldog 35 jako prověřenou
- 24. 7. 2014, 11:45 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 211 stránky Hanomag jako prověřenou
- 24. 7. 2014, 11:25 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 210 stránky Wikov 25 jako prověřenou
- 23. 7. 2014, 14:31 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 209 stránky Škoda HT 30 jako prověřenou
- 23. 7. 2014, 14:09 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 208 stránky Lanz Bulldog HL jako prověřenou
- 23. 7. 2014, 14:06 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 207 stránky Lanz Bulldog HL jako prověřenou
- 23. 7. 2014, 13:36 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 206 stránky McCormick Deering jako prověřenou
- 23. 7. 2014, 13:26 Katka (diskuse | příspěvky) automaticky označil revizi 205 stránky McCormick Deering jako prověřenou