Škoda HT 18: Porovnání verzí

Z Muzeum
Přejít na: navigace, hledání
 
Řádka 1: Řádka 1:
 +
{{Infobox
 +
|title = škoda HT 18
 +
|header1 = Technický popis
 +
|image = [[File:SkodaHT18.jpg|300px]]
 +
|label4 = Typ
 +
|data4 = Škoda HT - 18
 +
|label5 = Výrobce
 +
|data5 = Škodovy závody Plzeň
 +
|label6 = Výroba od roku
 +
|data6 = od 1936 Mladá Boleslav
 +
|label7 = Motor
 +
|data7 = čtyřtaktní,  Výkon PS/při otáčkách (n/min): 18/1100,  Počet válců: 2,  Vrtání /Zdvih (mm): 105/140,  Objem (cm3): 2425,  Chlazení: vodní s nuceným oběhem
 +
|label8 = Tažná síla na háku(kg)
 +
|data8 = 11
 +
|label9 = Počet rychlostí
 +
|data9 = 3+1, 2+1
 +
|label10 = Palivo
 +
|data10 = benzin, petrolej
 +
|label11 =  Spotřeba paliva (g/k/hod)
 +
|data11 = 280
 +
|label12 = Rozměry
 +
|data12 = Délka(mm): 2630,  Výška(mm): 1470,  Šířka(mm): 1794,  Rozvor(mm): 1455,  Rozchod předních kol(mm): 1260,  Rozchod zadních kol(mm): 1340
 +
|label13 = Pneumatiky
 +
|data13 = Vpředu:  740,  Vzadu:  1200
 +
|label14 =  Hmotnost (kg) 
 +
    s ornými koly
 +
|data14 = 1550
 +
          1200
 +
|label15 = Cena (kč) v roce 1929
 +
|data15 = 36000,-
 +
}}
 
Byla nejslabším typem firmy Škoda, který se vyráběl se od roku 1929. Většina traktorů v této době měla dvoupalivové  motory. Pro start se používal benzín, který byl dražší, ale měl lepší vlastnosti. Po zahřátí motoru se přepnul  přívod paliva z benzínu na petrolej. Ten byl levnější, ale protože měl horší vlastnosti, mohl se používat pouze při zahřátém motoru. K tomuto účelu byly na traktoru dělené nádrže,  větší sloužila pro petrolej, menší pro benzín. Traktory HT  18 první varianty měly dvě rychlosti vpřed a jednu zpáteční, až další varianty umožňovaly tři rychlosti vpřed a jednu zpáteční. Maximální rychlost byla 9 km/h. Cena v roce 1929 byla 36.000,- Kč, což bylo o  18.000,-  Kč méně než stála silnější Škoda HT 30.
 
Byla nejslabším typem firmy Škoda, který se vyráběl se od roku 1929. Většina traktorů v této době měla dvoupalivové  motory. Pro start se používal benzín, který byl dražší, ale měl lepší vlastnosti. Po zahřátí motoru se přepnul  přívod paliva z benzínu na petrolej. Ten byl levnější, ale protože měl horší vlastnosti, mohl se používat pouze při zahřátém motoru. K tomuto účelu byly na traktoru dělené nádrže,  větší sloužila pro petrolej, menší pro benzín. Traktory HT  18 první varianty měly dvě rychlosti vpřed a jednu zpáteční, až další varianty umožňovaly tři rychlosti vpřed a jednu zpáteční. Maximální rychlost byla 9 km/h. Cena v roce 1929 byla 36.000,- Kč, což bylo o  18.000,-  Kč méně než stála silnější Škoda HT 30.
 
| image          = [[File:SkodaHT18.jpg|300px]]
 

Aktuální verze z 24. 7. 2014, 13:40

škoda HT 18
SkodaHT18.jpg
Technický popis
Typ Škoda HT - 18
Výrobce Škodovy závody Plzeň
Výroba od roku od 1936 Mladá Boleslav
Motor čtyřtaktní, Výkon PS/při otáčkách (n/min): 18/1100, Počet válců: 2, Vrtání /Zdvih (mm): 105/140, Objem (cm3): 2425, Chlazení: vodní s nuceným oběhem
Tažná síla na háku(kg) 11
Počet rychlostí 3+1, 2+1
Palivo benzin, petrolej
Spotřeba paliva (g/k/hod) 280
Rozměry Délka(mm): 2630, Výška(mm): 1470, Šířka(mm): 1794, Rozvor(mm): 1455, Rozchod předních kol(mm): 1260, Rozchod zadních kol(mm): 1340
Pneumatiky Vpředu:  740, Vzadu:  1200
Hmotnost (kg) s ornými koly

1550

1200
Cena (kč) v roce 1929 36000,-

Byla nejslabším typem firmy Škoda, který se vyráběl se od roku 1929. Většina traktorů v této době měla dvoupalivové motory. Pro start se používal benzín, který byl dražší, ale měl lepší vlastnosti. Po zahřátí motoru se přepnul přívod paliva z benzínu na petrolej. Ten byl levnější, ale protože měl horší vlastnosti, mohl se používat pouze při zahřátém motoru. K tomuto účelu byly na traktoru dělené nádrže, větší sloužila pro petrolej, menší pro benzín. Traktory HT 18 první varianty měly dvě rychlosti vpřed a jednu zpáteční, až další varianty umožňovaly tři rychlosti vpřed a jednu zpáteční. Maximální rychlost byla 9 km/h. Cena v roce 1929 byla 36.000,- Kč, což bylo o 18.000,- Kč méně než stála silnější Škoda HT 30.