Škoda HT 18: Porovnání verzí
Z Muzeum
Řádka 1: | Řádka 1: | ||
+ | {{Infobox | ||
+ | |title = škoda HT 18 | ||
+ | |header1 = Technický popis | ||
+ | |image = [[File:SkodaHT18.jpg|300px]] | ||
+ | |label4 = Typ | ||
+ | |data4 = Škoda HT - 18 | ||
+ | |label5 = Výrobce | ||
+ | |data5 = Škodovy závody Plzeň | ||
+ | |label6 = Výroba od roku | ||
+ | |data6 = od 1936 Mladá Boleslav | ||
+ | |label7 = Motor | ||
+ | |data7 = čtyřtaktní, Výkon PS/při otáčkách (n/min): 18/1100, Počet válců: 2, Vrtání /Zdvih (mm): 105/140, Objem (cm3): 2425, Chlazení: vodní s nuceným oběhem | ||
+ | |label8 = Tažná síla na háku(kg) | ||
+ | |data8 = 11 | ||
+ | |label9 = Počet rychlostí | ||
+ | |data9 = 3+1, 2+1 | ||
+ | |label10 = Palivo | ||
+ | |data10 = benzin, petrolej | ||
+ | |label11 = Spotřeba paliva (g/k/hod) | ||
+ | |data11 = 280 | ||
+ | |label12 = Rozměry | ||
+ | |data12 = Délka(mm): 2630, Výška(mm): 1470, Šířka(mm): 1794, Rozvor(mm): 1455, Rozchod předních kol(mm): 1260, Rozchod zadních kol(mm): 1340 | ||
+ | |label13 = Pneumatiky | ||
+ | |data13 = Vpředu: 740, Vzadu: 1200 | ||
+ | |label14 = Hmotnost (kg) | ||
+ | s ornými koly | ||
+ | |data14 = 1550 | ||
+ | 1200 | ||
+ | |label15 = Cena (kč) v roce 1929 | ||
+ | |data15 = 36000,- | ||
+ | }} | ||
Byla nejslabším typem firmy Škoda, který se vyráběl se od roku 1929. Většina traktorů v této době měla dvoupalivové motory. Pro start se používal benzín, který byl dražší, ale měl lepší vlastnosti. Po zahřátí motoru se přepnul přívod paliva z benzínu na petrolej. Ten byl levnější, ale protože měl horší vlastnosti, mohl se používat pouze při zahřátém motoru. K tomuto účelu byly na traktoru dělené nádrže, větší sloužila pro petrolej, menší pro benzín. Traktory HT 18 první varianty měly dvě rychlosti vpřed a jednu zpáteční, až další varianty umožňovaly tři rychlosti vpřed a jednu zpáteční. Maximální rychlost byla 9 km/h. Cena v roce 1929 byla 36.000,- Kč, což bylo o 18.000,- Kč méně než stála silnější Škoda HT 30. | Byla nejslabším typem firmy Škoda, který se vyráběl se od roku 1929. Většina traktorů v této době měla dvoupalivové motory. Pro start se používal benzín, který byl dražší, ale měl lepší vlastnosti. Po zahřátí motoru se přepnul přívod paliva z benzínu na petrolej. Ten byl levnější, ale protože měl horší vlastnosti, mohl se používat pouze při zahřátém motoru. K tomuto účelu byly na traktoru dělené nádrže, větší sloužila pro petrolej, menší pro benzín. Traktory HT 18 první varianty měly dvě rychlosti vpřed a jednu zpáteční, až další varianty umožňovaly tři rychlosti vpřed a jednu zpáteční. Maximální rychlost byla 9 km/h. Cena v roce 1929 byla 36.000,- Kč, což bylo o 18.000,- Kč méně než stála silnější Škoda HT 30. | ||
− | |||
− |
Aktuální verze z 24. 7. 2014, 13:40
Byla nejslabším typem firmy Škoda, který se vyráběl se od roku 1929. Většina traktorů v této době měla dvoupalivové motory. Pro start se používal benzín, který byl dražší, ale měl lepší vlastnosti. Po zahřátí motoru se přepnul přívod paliva z benzínu na petrolej. Ten byl levnější, ale protože měl horší vlastnosti, mohl se používat pouze při zahřátém motoru. K tomuto účelu byly na traktoru dělené nádrže, větší sloužila pro petrolej, menší pro benzín. Traktory HT 18 první varianty měly dvě rychlosti vpřed a jednu zpáteční, až další varianty umožňovaly tři rychlosti vpřed a jednu zpáteční. Maximální rychlost byla 9 km/h. Cena v roce 1929 byla 36.000,- Kč, což bylo o 18.000,- Kč méně než stála silnější Škoda HT 30.