Škoda 30: Porovnání verzí

Z Muzeum
Přejít na: navigace, hledání
(Založena nová stránka s textem „V poválečných letech byla konkurencí Zetoru. Oba dva měly dvouválcové vznětové motory, ale lišily se svou konstrukcí. Škodovácké motory se s…“)
 
 
(Není zobrazena jedna mezilehlá verze od stejného uživatele.)
Řádka 1: Řádka 1:
 +
{{Infobox
 +
|title = škoda 30
 +
|header1 = Technický popis
 +
|image = [[Soubor:Skoda30upraveno.jpg]]
 +
|label4 = Typ
 +
|data4 = Škoda 30
 +
|label5 = Výrobce
 +
|data5 = Škodovy závody Plzeň
 +
|label6 = Výroba od roku
 +
|data6 = 1946
 +
|label7 = Motor
 +
|data7 = čtyřtaktní,  Výkon PS/při otáčkách (n/min): 30/1500,  Počet válců: 2,  Vrtání /Zdvih (mm): 115/150,  Objem (cm3): 3115,  Chlazení: vodní s nuceným oběhem
 +
|label8 = Počet rychlostí
 +
|data8 = 5+1
 +
|label9 = Rychlost (km/hod)
 +
|data9 = 3,9-5,7-8,1-12,5-20,8
 +
|label10 = Palivo
 +
|data10 = nafta
 +
|label11 = Rozměry
 +
|data11 = Délka(mm):3060,  Výška(mm):2190,  Šířka(mm): 1570,  Rozvor(mm): 1850,  Rozchod předních kol(mm): 1270,  Rozchod zadních kol(mm): 1270
 +
|label12 =  Pneumatiky
 +
|data12 = Vpředu: 6 - 20,  Vzadu: 11,25 - 24
 +
|label13 = Hmotnost (kg)
 +
|data13 = 1640
 +
}}
 
V poválečných letech byla konkurencí Zetoru. Oba dva měly dvouválcové vznětové motory, ale lišily se svou konstrukcí. Škodovácké motory se startovaly na benzín, protože benzínové motory se startují lehčí silou a natáčení je v zimě snadnější. Proto bylo nutno po nastartování na benzín změnit tři parametry motoru, a to: vstřikování paliva, kompresní poměr motoru a zapalování. Díky tomu pak motor mohl běžet jako klasický dieselový motor, který měl levnější provoz.
 
V poválečných letech byla konkurencí Zetoru. Oba dva měly dvouválcové vznětové motory, ale lišily se svou konstrukcí. Škodovácké motory se startovaly na benzín, protože benzínové motory se startují lehčí silou a natáčení je v zimě snadnější. Proto bylo nutno po nastartování na benzín změnit tři parametry motoru, a to: vstřikování paliva, kompresní poměr motoru a zapalování. Díky tomu pak motor mohl běžet jako klasický dieselový motor, který měl levnější provoz.

Aktuální verze z 26. 8. 2014, 11:46

škoda 30
Skoda30upraveno.jpg
Technický popis
Typ Škoda 30
Výrobce Škodovy závody Plzeň
Výroba od roku 1946
Motor čtyřtaktní, Výkon PS/při otáčkách (n/min): 30/1500, Počet válců: 2, Vrtání /Zdvih (mm): 115/150, Objem (cm3): 3115, Chlazení: vodní s nuceným oběhem
Počet rychlostí 5+1
Rychlost (km/hod) 3,9-5,7-8,1-12,5-20,8
Palivo nafta
Rozměry Délka(mm):3060, Výška(mm):2190, Šířka(mm): 1570, Rozvor(mm): 1850, Rozchod předních kol(mm): 1270, Rozchod zadních kol(mm): 1270
Pneumatiky Vpředu: 6 - 20, Vzadu: 11,25 - 24
Hmotnost (kg) 1640

V poválečných letech byla konkurencí Zetoru. Oba dva měly dvouválcové vznětové motory, ale lišily se svou konstrukcí. Škodovácké motory se startovaly na benzín, protože benzínové motory se startují lehčí silou a natáčení je v zimě snadnější. Proto bylo nutno po nastartování na benzín změnit tři parametry motoru, a to: vstřikování paliva, kompresní poměr motoru a zapalování. Díky tomu pak motor mohl běžet jako klasický dieselový motor, který měl levnější provoz.