Praga: Porovnání verzí

Z Muzeum
Přejít na: navigace, hledání
(Založena nová stránka s textem „Firma Praga je další ze tří velkých výrobců, kteří u nás koncem 20. let začali sériově vyrábět traktory. Typ Praga AT 25 využívá ke své…“)
 
 
(Nejsou zobrazeny 2 mezilehlé verze od stejného uživatele.)
Řádka 1: Řádka 1:
 +
{{Infobox
 +
|title = Praga
 +
|header1 = Technický popis
 +
|image = [[File:Pragaupraveno.jpg|300px]]
 +
|label4 = Typ
 +
|data4 = Praga AT
 +
|label5 = Výrobce
 +
|data5 = Českomoravská - Kolben - Daněk, a.s., Praha
 +
|label6 = Motor
 +
|data6 = čtyřtaktní,  Výkon PS/při otáčkách (n/min): 26/2200 (20/1400),  Počet válců: 4,  Vrtání /Zdvih(mm): 75/110,  Objem (cm3): 1947,  Chlazení: vodní termosifonové
 +
|label7 = Počet rychlostí
 +
|data7 = 5(4) + 2
 +
|label8 = Rychlost (km/hod)
 +
|data8 = max. 15,5
 +
|label9 = Palivo
 +
|data9 = benzín
 +
|label10 = Spotřeba paliva (g/k/hod)
 +
|data10 = 265
 +
|label11 = Rozměry
 +
|data11 = Délka(mm): 2700,  Výška(mm): 1360,  Šířka(mm): 1480,  Rozvor(mm): 1700,  Rozchod předních kol (mm): 1120 - 1400,  Rozchod zadních kol(mm): 1215 - 1573
 +
|label12 = Pneumatiky
 +
|data12 = Vpředu:  4,75 - 16,  Vzadu:  6 - 36
 +
|label13 = Hmotnost(kg)
 +
          s ornými koly
 +
|data13 = 1250
 +
  1430
 +
|label14 = Cena(Kč) v roce 1929
 +
|data14 = 49000,-
 +
}}
 
Firma Praga je další ze tří velkých výrobců, kteří u nás  koncem 20. let začali sériově vyrábět traktory. Typ Praga AT 25 využívá ke svému pohonu automobilový motor o  výkonu 26 HP. Zajímavým prvkem, který traktor ke zvýšení svého tahu využívá, je systém přídavných závaží. Ty se montovaly většinou na zadní kola, ale mohly se montovat také na zadní nápravu nebo dopředu před traktor. Hmotnost tohoto typu s ornými koly byla 1430 kg, se závažím se zvětšila na 2000 kg.
 
Firma Praga je další ze tří velkých výrobců, kteří u nás  koncem 20. let začali sériově vyrábět traktory. Typ Praga AT 25 využívá ke svému pohonu automobilový motor o  výkonu 26 HP. Zajímavým prvkem, který traktor ke zvýšení svého tahu využívá, je systém přídavných závaží. Ty se montovaly většinou na zadní kola, ale mohly se montovat také na zadní nápravu nebo dopředu před traktor. Hmotnost tohoto typu s ornými koly byla 1430 kg, se závažím se zvětšila na 2000 kg.

Aktuální verze z 26. 8. 2014, 11:44

Praga
Pragaupraveno.jpg
Technický popis
Typ Praga AT
Výrobce Českomoravská - Kolben - Daněk, a.s., Praha
Motor čtyřtaktní, Výkon PS/při otáčkách (n/min): 26/2200 (20/1400), Počet válců: 4, Vrtání /Zdvih(mm): 75/110, Objem (cm3): 1947, Chlazení: vodní termosifonové
Počet rychlostí 5(4) + 2
Rychlost (km/hod) max. 15,5
Palivo benzín
Spotřeba paliva (g/k/hod) 265
Rozměry Délka(mm): 2700, Výška(mm): 1360, Šířka(mm): 1480, Rozvor(mm): 1700, Rozchod předních kol (mm): 1120 - 1400, Rozchod zadních kol(mm): 1215 - 1573
Pneumatiky Vpředu:  4,75 - 16, Vzadu:  6 - 36
Hmotnost(kg) s ornými koly

1250

1430
Cena(Kč) v roce 1929 49000,-

Firma Praga je další ze tří velkých výrobců, kteří u nás koncem 20. let začali sériově vyrábět traktory. Typ Praga AT 25 využívá ke svému pohonu automobilový motor o výkonu 26 HP. Zajímavým prvkem, který traktor ke zvýšení svého tahu využívá, je systém přídavných závaží. Ty se montovaly většinou na zadní kola, ale mohly se montovat také na zadní nápravu nebo dopředu před traktor. Hmotnost tohoto typu s ornými koly byla 1430 kg, se závažím se zvětšila na 2000 kg.