Lanz Bulldog 35: Porovnání verzí

Z Muzeum
Přejít na: navigace, hledání
 
(Není zobrazena jedna mezilehlá verze od stejného uživatele.)
Řádka 1: Řádka 1:
 +
{{Infobox
 +
|title = Lanz Bulldog 35
 +
|header1 = Technický popis
 +
|image = [[File:LanzBulldog35upraveno.jpg|300px]]
 +
|label4 = Typ
 +
|data4 = Lanz Bulldog D-8506
 +
|label5 = Výrobce
 +
|data5 = Heinrich Lanz, Mannheim, Německo
 +
|label6 = Motor
 +
|data6 = dvoutaktní,  Výkon PS/při otáčkách (n/min): 35/540, Počet válců: 1,  Vrtání /Zdvih (mm): 225/260,  Objem (cm3): 10340,  Chlazení: vodní
 +
|label7 = Tažná síla na háku(kg)
 +
|data7 = 1500
 +
|label8 =  Počet rychlostí
 +
|data8 = 6+2
 +
|label9 = Rychlost (km/hod)
 +
|data9 = 3,5-4,7-6,2-10-13,2-17,7+4,4-12,6
 +
|label10 = Palivo
 +
|data10 = nafta
 +
|label11 = Spotřeba paliva (g/k/hod)
 +
|data11 = 240
 +
|label12 =  Rozměry
 +
|data12 = Délka(mm): 3329,  Výška(mm): 2295,  Šířka(mm): 1792,  Rozvor(mm): 1977,  Rozchod předních kol(mm): 1316,  Rozchod zadních kol(mm): 1467
 +
|label13 = Pneumatiky
 +
|data13 = Vpředu:  7 - 20,  Vzadu:  12,75 - 28
 +
|label14 = Hmotnost
 +
|data14 = 3550
 +
}}
 
Druhý typ traktoru Lanz Bulldog, který se nachází v expozici, má výkon 35 HP. Stejně jako                    u předchozího typu probíhalo startování po nažhavení žárové hlavy letlampou a za pomoci volantu. Tento typ  byl určen především pro práci na poli a byl oblíben pro svou jednoduchou obsluhu. Lanz Bulldog 35 měl i záporné stránky. Motor byl velice jednoduchý a byl schopen se točit na obě strany. Při jízdě do kopce při ztrátě otáček  a  zpomalení mohl chytit obrácený chod a sjet zpátečkou z kopce dolů, což při současném zapřažení vleku znamenalo havárii a možné zranění řidiče. Traktory tohoto typu se vyráběly ve dvou velikostech, v expozici je vystaven ten větší. Pro představu – píst v motoru má objem něco přes 10 litrů, což je velikost ( obsah ) kbelíku na vodu. Díky tomu, že v motoru pracoval takto velký píst, traktor ve volnoběžných otáčkách poskakoval, houpal se a vydával typický zvuk.
 
Druhý typ traktoru Lanz Bulldog, který se nachází v expozici, má výkon 35 HP. Stejně jako                    u předchozího typu probíhalo startování po nažhavení žárové hlavy letlampou a za pomoci volantu. Tento typ  byl určen především pro práci na poli a byl oblíben pro svou jednoduchou obsluhu. Lanz Bulldog 35 měl i záporné stránky. Motor byl velice jednoduchý a byl schopen se točit na obě strany. Při jízdě do kopce při ztrátě otáček  a  zpomalení mohl chytit obrácený chod a sjet zpátečkou z kopce dolů, což při současném zapřažení vleku znamenalo havárii a možné zranění řidiče. Traktory tohoto typu se vyráběly ve dvou velikostech, v expozici je vystaven ten větší. Pro představu – píst v motoru má objem něco přes 10 litrů, což je velikost ( obsah ) kbelíku na vodu. Díky tomu, že v motoru pracoval takto velký píst, traktor ve volnoběžných otáčkách poskakoval, houpal se a vydával typický zvuk.
 
| image          = [[File:LanzBulldog35.jpg|300px]]
 

Aktuální verze z 26. 8. 2014, 11:43

Lanz Bulldog 35
LanzBulldog35upraveno.jpg
Technický popis
Typ Lanz Bulldog D-8506
Výrobce Heinrich Lanz, Mannheim, Německo
Motor dvoutaktní, Výkon PS/při otáčkách (n/min): 35/540, Počet válců: 1, Vrtání /Zdvih (mm): 225/260, Objem (cm3): 10340, Chlazení: vodní
Tažná síla na háku(kg) 1500
Počet rychlostí 6+2
Rychlost (km/hod) 3,5-4,7-6,2-10-13,2-17,7+4,4-12,6
Palivo nafta
Spotřeba paliva (g/k/hod) 240
Rozměry Délka(mm): 3329, Výška(mm): 2295, Šířka(mm): 1792, Rozvor(mm): 1977, Rozchod předních kol(mm): 1316, Rozchod zadních kol(mm): 1467
Pneumatiky Vpředu:  7 - 20, Vzadu:  12,75 - 28
Hmotnost 3550

Druhý typ traktoru Lanz Bulldog, který se nachází v expozici, má výkon 35 HP. Stejně jako u předchozího typu probíhalo startování po nažhavení žárové hlavy letlampou a za pomoci volantu. Tento typ byl určen především pro práci na poli a byl oblíben pro svou jednoduchou obsluhu. Lanz Bulldog 35 měl i záporné stránky. Motor byl velice jednoduchý a byl schopen se točit na obě strany. Při jízdě do kopce při ztrátě otáček a zpomalení mohl chytit obrácený chod a sjet zpátečkou z kopce dolů, což při současném zapřažení vleku znamenalo havárii a možné zranění řidiče. Traktory tohoto typu se vyráběly ve dvou velikostech, v expozici je vystaven ten větší. Pro představu – píst v motoru má objem něco přes 10 litrů, což je velikost ( obsah ) kbelíku na vodu. Díky tomu, že v motoru pracoval takto velký píst, traktor ve volnoběžných otáčkách poskakoval, houpal se a vydával typický zvuk.