Farmall H: Porovnání verzí
Z Muzeum
(Založena nová stránka s textem „Farmall H je klasickým představitelem americké konstrukce kultivačních traktorů. Pracovní nářadí se umísťovalo pod motor mezi nápravy, kde na…“) |
|||
(Nejsou zobrazeny 3 mezilehlé verze od stejného uživatele.) | |||
Řádka 1: | Řádka 1: | ||
+ | {{Infobox | ||
+ | |title = Farmall H | ||
+ | |header1 = Technický popis | ||
+ | |image = [[Soubor:FarmallHupraveno.jpg]] | ||
+ | |label4 = Typ | ||
+ | |data4 = Farmall H | ||
+ | |label5 = Výrobce | ||
+ | |data5 = International Harvest Company | ||
+ | |label6 = Výroba od roku | ||
+ | |data6 = 1939 - 1953 | ||
+ | |label7 = Motor | ||
+ | |data7 = čtyřtaktní, Výkon PS/při otáčkách (n/min): 24,9/1650, Počet válců: 4, Vrtání /Zdvih (mm): 87,5/108, Objem (cm3): 2460, Chlazení: vodní s nuceným oběhem | ||
+ | |label8 = Rychlost (km/hod) | ||
+ | |data8 = 4,2-5,6-6,8-8,6-26,2+4,8 | ||
+ | |label9 = Palivo | ||
+ | |data9 = benzín, petrolej | ||
+ | |label10 = Rozměry | ||
+ | |data10 = Délka(mm): 3400, Výška(mm): 1950, Šířka(mm):2000, Rozvor(mm):2300, Rozchod zadních kol(mm): 1100 - 1600 | ||
+ | |label11 = Pneumatiky | ||
+ | |data11 = Vpředu: 5,5 - 16, Vzadu: 11 - 38 | ||
+ | }} | ||
Farmall H je klasickým představitelem americké konstrukce kultivačních traktorů. Pracovní nářadí se umísťovalo pod motor mezi nápravy, kde na ně měl řidič velmi dobrý výhled. Typickým znakem je úzká přední náprava, která umožňovala dobrou manévrovatelnost, ale traktory byly vratší. Proto firmy dodávaly i širší nápravy, které byly stabilnější. | Farmall H je klasickým představitelem americké konstrukce kultivačních traktorů. Pracovní nářadí se umísťovalo pod motor mezi nápravy, kde na ně měl řidič velmi dobrý výhled. Typickým znakem je úzká přední náprava, která umožňovala dobrou manévrovatelnost, ale traktory byly vratší. Proto firmy dodávaly i širší nápravy, které byly stabilnější. |
Aktuální verze z 26. 8. 2014, 11:29
Farmall H je klasickým představitelem americké konstrukce kultivačních traktorů. Pracovní nářadí se umísťovalo pod motor mezi nápravy, kde na ně měl řidič velmi dobrý výhled. Typickým znakem je úzká přední náprava, která umožňovala dobrou manévrovatelnost, ale traktory byly vratší. Proto firmy dodávaly i širší nápravy, které byly stabilnější.