Deutz: Porovnání verzí

Z Muzeum
Přejít na: navigace, hledání
 
(Nejsou zobrazeny 2 mezilehlé verze od stejného uživatele.)
Řádka 1: Řádka 1:
 +
{{Infobox
 +
|title = Deutz
 +
|header1 = Technický popis
 +
|image = [[File:Deutz.jpg|300px]]
 +
|label4 = Typ
 +
|data4 = Deutz  F1 M 414
 +
|label5 = Výrobce
 +
|data5 =  Klöckner-Humboldt-Deutz, A.G.
 +
|label6 = Výroba od roku
 +
|data6 = 1936
 +
|label7 = Motor
 +
|data7 = čtyřtaktní diesel,  Výkon PS/při otáčkách (n/min): 11/1550,  Počet válců: 1,  Vrtání /Zdvih (mm): 100/140,  Objem (cm3): 1100,  Chlazení: vodní s nuceným oběhem
 +
|label8 = Počet rychlostí
 +
|data8 = 3+1
 +
|label9 = Rychlost (km/hod)
 +
|data9 = 3,2-4,5-8+3,5
 +
|label10 = Palivo
 +
|data10 = nafta
 +
|label11 =  Rozměry
 +
|data11 = Délka(mm): 2250,  Výška(mm): 1410,  Šířka(mm): 1450,  Rozvor(mm): 1450,  Rozchod předních kol(mm): 1280,  Rozchod zadních kol(mm): 1250
 +
|label12 = Pneumatiky
 +
|data12 = Vpředu:  5,5 - 16,  Vzadu:  8 - 20
 +
|label13 = Hmotnost (kg)
 +
|data13 = 1030
 +
|label14 = Cena(Kč) v roce 1939
 +
|data14 = 29000,-
 +
}}
 
Traktor F1M414 byl vyráběn od 1936. Traktor mohl sloužit i pro další nesené nářadí jako například lištovou sekačku, ovládanou z místa řidiče. Tento traktor má patentovaný protiskluzový systém firmy Deutz. Firma Deutz důmyslným zařízením pomocí  pák a západek dokázala jednoduchým způsobem dostat  lopatky umístěné na straně pláště do pracovní polohy na její obvod. Po dokončení orby se pro jízdu na silnici  lopatky daly velmi jednoduše uložit zpět do přepravní polohy. Tento typ byl velice obratný a oblíbený. Jeho nevýhodou byla nízká rychlost – dosahoval maximální rychlosti 8 km/h.
 
Traktor F1M414 byl vyráběn od 1936. Traktor mohl sloužit i pro další nesené nářadí jako například lištovou sekačku, ovládanou z místa řidiče. Tento traktor má patentovaný protiskluzový systém firmy Deutz. Firma Deutz důmyslným zařízením pomocí  pák a západek dokázala jednoduchým způsobem dostat  lopatky umístěné na straně pláště do pracovní polohy na její obvod. Po dokončení orby se pro jízdu na silnici  lopatky daly velmi jednoduše uložit zpět do přepravní polohy. Tento typ byl velice obratný a oblíbený. Jeho nevýhodou byla nízká rychlost – dosahoval maximální rychlosti 8 km/h.
 
| image          = [[File:Deutz.jpg|300px]]
 

Aktuální verze z 26. 8. 2014, 10:30

Deutz
Deutz.jpg
Technický popis
Typ Deutz F1 M 414
Výrobce Klöckner-Humboldt-Deutz, A.G.
Výroba od roku 1936
Motor čtyřtaktní diesel, Výkon PS/při otáčkách (n/min): 11/1550, Počet válců: 1, Vrtání /Zdvih (mm): 100/140, Objem (cm3): 1100, Chlazení: vodní s nuceným oběhem
Počet rychlostí 3+1
Rychlost (km/hod) 3,2-4,5-8+3,5
Palivo nafta
Rozměry Délka(mm): 2250, Výška(mm): 1410, Šířka(mm): 1450, Rozvor(mm): 1450, Rozchod předních kol(mm): 1280, Rozchod zadních kol(mm): 1250
Pneumatiky Vpředu:  5,5 - 16, Vzadu:  8 - 20
Hmotnost (kg) 1030
Cena(Kč) v roce 1939 29000,-

Traktor F1M414 byl vyráběn od 1936. Traktor mohl sloužit i pro další nesené nářadí jako například lištovou sekačku, ovládanou z místa řidiče. Tento traktor má patentovaný protiskluzový systém firmy Deutz. Firma Deutz důmyslným zařízením pomocí pák a západek dokázala jednoduchým způsobem dostat lopatky umístěné na straně pláště do pracovní polohy na její obvod. Po dokončení orby se pro jízdu na silnici lopatky daly velmi jednoduše uložit zpět do přepravní polohy. Tento typ byl velice obratný a oblíbený. Jeho nevýhodou byla nízká rychlost – dosahoval maximální rychlosti 8 km/h.