Deutz: Porovnání verzí

Z Muzeum
Přejít na: navigace, hledání
 
(Není zobrazena jedna mezilehlá verze od stejného uživatele.)
Řádka 10: Řádka 10:
 
|data6 = 1936
 
|data6 = 1936
 
|label7 = Motor
 
|label7 = Motor
|data7 = čtyřtaktní diesel,  Výkon PS/při otáčkách (n/min): 11/1550,  Počet válců/ Anzahl der Zylinder/ Number of cylinders: 1,  Vrtání /Zdvih (mm): 100/140,  Objem (cm3): 1100,  Chlazení: vodní s nuceným oběhem
+
|data7 = čtyřtaktní diesel,  Výkon PS/při otáčkách (n/min): 11/1550,  Počet válců: 1,  Vrtání /Zdvih (mm): 100/140,  Objem (cm3): 1100,  Chlazení: vodní s nuceným oběhem
 
|label8 = Počet rychlostí
 
|label8 = Počet rychlostí
 
|data8 = 3+1
 
|data8 = 3+1
Řádka 21: Řádka 21:
 
|label12 = Pneumatiky
 
|label12 = Pneumatiky
 
|data12 = Vpředu:  5,5 - 16,  Vzadu:  8 - 20
 
|data12 = Vpředu:  5,5 - 16,  Vzadu:  8 - 20
|label13 = Hmotnost
+
|label13 = Hmotnost (kg)
 
|data13 = 1030
 
|data13 = 1030
 
|label14 = Cena(Kč) v roce 1939
 
|label14 = Cena(Kč) v roce 1939

Aktuální verze z 26. 8. 2014, 10:30

Deutz
Deutz.jpg
Technický popis
Typ Deutz F1 M 414
Výrobce Klöckner-Humboldt-Deutz, A.G.
Výroba od roku 1936
Motor čtyřtaktní diesel, Výkon PS/při otáčkách (n/min): 11/1550, Počet válců: 1, Vrtání /Zdvih (mm): 100/140, Objem (cm3): 1100, Chlazení: vodní s nuceným oběhem
Počet rychlostí 3+1
Rychlost (km/hod) 3,2-4,5-8+3,5
Palivo nafta
Rozměry Délka(mm): 2250, Výška(mm): 1410, Šířka(mm): 1450, Rozvor(mm): 1450, Rozchod předních kol(mm): 1280, Rozchod zadních kol(mm): 1250
Pneumatiky Vpředu:  5,5 - 16, Vzadu:  8 - 20
Hmotnost (kg) 1030
Cena(Kč) v roce 1939 29000,-

Traktor F1M414 byl vyráběn od 1936. Traktor mohl sloužit i pro další nesené nářadí jako například lištovou sekačku, ovládanou z místa řidiče. Tento traktor má patentovaný protiskluzový systém firmy Deutz. Firma Deutz důmyslným zařízením pomocí pák a západek dokázala jednoduchým způsobem dostat lopatky umístěné na straně pláště do pracovní polohy na její obvod. Po dokončení orby se pro jízdu na silnici lopatky daly velmi jednoduše uložit zpět do přepravní polohy. Tento typ byl velice obratný a oblíbený. Jeho nevýhodou byla nízká rychlost – dosahoval maximální rychlosti 8 km/h.