Škoda 30: Porovnání verzí

Z Muzeum
Přejít na: navigace, hledání
(Založena nová stránka s textem „V poválečných letech byla konkurencí Zetoru. Oba dva měly dvouválcové vznětové motory, ale lišily se svou konstrukcí. Škodovácké motory se s…“)
 
Řádka 1: Řádka 1:
 +
{{Infobox
 +
|title = škoda 30
 +
|header1 = Technický popis
 +
|image = [[Soubor:Skoda30.jpg]]
 +
|label4 = Typ
 +
|data4 = Škoda 30
 +
|label5 = Výrobce
 +
|data5 = Škodovy závody Plzeň
 +
|label6 = Výroba od roku
 +
|data6 = 1946
 +
|label7 = Motor
 +
|data7 = čtyřtaktní,  Výkon PS/při otáčkách (n/min): 30/1500,  Počet válců: 2,  Vrtání /Zdvih (mm): 115/150,  Objem (cm3): 3115,  Chlazení: vodní s nuceným oběhem
 +
|label8 = Počet rychlostí
 +
|data8 = 5+1
 +
|label9 = Rychlost (km/hod)
 +
|data9 = 3,9-5,7-8,1-12,5-20,8
 +
|label10 = Palivo
 +
|data10 = nafta
 +
|label11 = Rozměry
 +
|data11 = Délka(mm):3060,  Výška(mm):2190,  Šířka(mm): 1570,  Rozvor(mm): 1850,  Rozchod předních kol(mm): 1270,  Rozchod zadních kol(mm): 1270
 +
|label12 =  Pneumatiky
 +
|data12 = Vpředu: 6 - 20,  Vzadu: 11,25 - 24
 +
|label13 = Hmotnost (kg)
 +
|data13 = 1640
 +
}}
 
V poválečných letech byla konkurencí Zetoru. Oba dva měly dvouválcové vznětové motory, ale lišily se svou konstrukcí. Škodovácké motory se startovaly na benzín, protože benzínové motory se startují lehčí silou a natáčení je v zimě snadnější. Proto bylo nutno po nastartování na benzín změnit tři parametry motoru, a to: vstřikování paliva, kompresní poměr motoru a zapalování. Díky tomu pak motor mohl běžet jako klasický dieselový motor, který měl levnější provoz.
 
V poválečných letech byla konkurencí Zetoru. Oba dva měly dvouválcové vznětové motory, ale lišily se svou konstrukcí. Škodovácké motory se startovaly na benzín, protože benzínové motory se startují lehčí silou a natáčení je v zimě snadnější. Proto bylo nutno po nastartování na benzín změnit tři parametry motoru, a to: vstřikování paliva, kompresní poměr motoru a zapalování. Díky tomu pak motor mohl běžet jako klasický dieselový motor, který měl levnější provoz.

Verze z 24. 7. 2014, 15:36

škoda 30
Skoda30.jpg
Technický popis
Typ Škoda 30
Výrobce Škodovy závody Plzeň
Výroba od roku 1946
Motor čtyřtaktní, Výkon PS/při otáčkách (n/min): 30/1500, Počet válců: 2, Vrtání /Zdvih (mm): 115/150, Objem (cm3): 3115, Chlazení: vodní s nuceným oběhem
Počet rychlostí 5+1
Rychlost (km/hod) 3,9-5,7-8,1-12,5-20,8
Palivo nafta
Rozměry Délka(mm):3060, Výška(mm):2190, Šířka(mm): 1570, Rozvor(mm): 1850, Rozchod předních kol(mm): 1270, Rozchod zadních kol(mm): 1270
Pneumatiky Vpředu: 6 - 20, Vzadu: 11,25 - 24
Hmotnost (kg) 1640

V poválečných letech byla konkurencí Zetoru. Oba dva měly dvouválcové vznětové motory, ale lišily se svou konstrukcí. Škodovácké motory se startovaly na benzín, protože benzínové motory se startují lehčí silou a natáčení je v zimě snadnější. Proto bylo nutno po nastartování na benzín změnit tři parametry motoru, a to: vstřikování paliva, kompresní poměr motoru a zapalování. Díky tomu pak motor mohl běžet jako klasický dieselový motor, který měl levnější provoz.