Zetor 25: Porovnání verzí
Z Muzeum
Řádka 1: | Řádka 1: | ||
− | Zetor 25 | + | {{Infobox |
− | + | |title = Zetor 25 | |
− | + | |header1 = Technický popis | |
− | | image | + | |image = [[File:Zetor25.jpg|300px]] |
+ | |label4 = Typ | ||
+ | |data4 = Zetor 25 | ||
+ | |label5 = Výrobce | ||
+ | |data5 = Závody na valivá ložiska n.p Brno | ||
+ | |label6 = Výroba od roku | ||
+ | |data6 = 1946 - 1961 | ||
+ | |label7 = Motor | ||
+ | |data7 = čtyřtaktní, Výkon PS/při otáčkách (n/min): 26/1800, Počet válců: 2, Vrtání /Zdvih (mm): 105/120, Objem (cm3): 2080, Chlazení: vodní s nuceným oběhem | ||
+ | |label8 = Tažná síla na háku (kg) | ||
+ | |data8 = 1400 - 1500 | ||
+ | |label9 = Počet rychlostí | ||
+ | |data9 = 5+2 | ||
+ | |label10 = Rychlost (km/hod) | ||
+ | |data10 = 3,4-5,5-7,8-13-20+2,3-9 | ||
+ | |label11 = Palivo | ||
+ | |data11 = nafta | ||
+ | |label12 = Spotřeba paliva (g/k/hod) | ||
+ | |data12 = 299 | ||
+ | |label13 = Rozměry | ||
+ | |data13 = Délka(mm):3200, Výška(mm): 1750, Šířka(mm): 1820, Rozvor(mm): 1900, Rozchod předních kol(mm): 1200 - 1500, Rozchod zadních kol(mm): 1200 - 1500 | ||
+ | |label14 = Pneumatiky | ||
+ | |data14 = Vpředu: 5,50 - 16, Vzadu: 11,25 - 24 | ||
+ | |label15 = Hmotnost(kg) | ||
+ | |data15 = 1750 - 2100 | ||
}} | }} | ||
+ | Zetor 25 byl prvním typem traktoru vyrobeným v Brněnské zbrojovce, později Zetor Brno. První tři prototypy byly vyrobeny v roce 1946. Po modernizaci dostal tento typ označení Zetor 25 A jako agro a Zetor 25 K jako kultivační. Verze A i K byly dovybaveny tříbodovým hydraulickým závěsem, elektrickým startérem, kompresorem atd. Typ K měl navíc větší kola, aby se lépe dostal do podrostu a nepolámal jej spodkem traktoru. Po roce 1948 se traktory Zetor prakticky staly jedinými traktory vyráběnými v Československu. |
Verze z 24. 7. 2014, 15:18
Zetor 25 byl prvním typem traktoru vyrobeným v Brněnské zbrojovce, později Zetor Brno. První tři prototypy byly vyrobeny v roce 1946. Po modernizaci dostal tento typ označení Zetor 25 A jako agro a Zetor 25 K jako kultivační. Verze A i K byly dovybaveny tříbodovým hydraulickým závěsem, elektrickým startérem, kompresorem atd. Typ K měl navíc větší kola, aby se lépe dostal do podrostu a nepolámal jej spodkem traktoru. Po roce 1948 se traktory Zetor prakticky staly jedinými traktory vyráběnými v Československu.