Změny

Škoda HT 18

Přidáno 976 bajtů, 24. 7. 2014, 12:40
{{Infobox
|title = škoda HT 18
|header1 = Technický popis
|image = [[File:SkodaHT18.jpg|300px]]
|label4 = Typ
|data4 = Škoda HT - 18
|label5 = Výrobce
|data5 = Škodovy závody Plzeň
|label6 = Výroba od roku
|data6 = od 1936 Mladá Boleslav
|label7 = Motor
|data7 = čtyřtaktní, Výkon PS/při otáčkách (n/min): 18/1100, Počet válců: 2, Vrtání /Zdvih (mm): 105/140, Objem (cm3): 2425, Chlazení: vodní s nuceným oběhem
|label8 = Tažná síla na háku(kg)
|data8 = 11
|label9 = Počet rychlostí
|data9 = 3+1, 2+1
|label10 = Palivo
|data10 = benzin, petrolej
|label11 = Spotřeba paliva (g/k/hod)
|data11 = 280
|label12 = Rozměry
|data12 = Délka(mm): 2630, Výška(mm): 1470, Šířka(mm): 1794, Rozvor(mm): 1455, Rozchod předních kol(mm): 1260, Rozchod zadních kol(mm): 1340
|label13 = Pneumatiky
|data13 = Vpředu:  740, Vzadu:  1200
|label14 = Hmotnost (kg)
s ornými koly
|data14 = 1550
1200
|label15 = Cena (kč) v roce 1929
|data15 = 36000,-
}}
Byla nejslabším typem firmy Škoda, který se vyráběl se od roku 1929. Většina traktorů v této době měla dvoupalivové motory. Pro start se používal benzín, který byl dražší, ale měl lepší vlastnosti. Po zahřátí motoru se přepnul přívod paliva z benzínu na petrolej. Ten byl levnější, ale protože měl horší vlastnosti, mohl se používat pouze při zahřátém motoru. K tomuto účelu byly na traktoru dělené nádrže, větší sloužila pro petrolej, menší pro benzín. Traktory HT 18 první varianty měly dvě rychlosti vpřed a jednu zpáteční, až další varianty umožňovaly tři rychlosti vpřed a jednu zpáteční. Maximální rychlost byla 9 km/h. Cena v roce 1929 byla 36.000,- Kč, což bylo o 18.000,- Kč méně než stála silnější Škoda HT 30.
 
| image = [[File:SkodaHT18.jpg|300px]]
Byrokrat, správce
144
editací
Storno

Pomozte vylepšit tuto stránku!

Storno

Sledujte tuto stránku a všechny její změny.