McCormick Deering: Porovnání verzí

Z Muzeum
Přejít na: navigace, hledání
 
(Není zobrazena jedna mezilehlá verze od stejného uživatele.)
Řádka 12: Řádka 12:
 
|data7 = čtyřtaktní,  Výkon PS/při otáčkách (n/min): 1,6/1000,  Počet válců: 4,  Vrtání /Zdvih (mm): 107,9/127,  Objem (cm3): 3950, Chlazení: vodní termosifonové
 
|data7 = čtyřtaktní,  Výkon PS/při otáčkách (n/min): 1,6/1000,  Počet válců: 4,  Vrtání /Zdvih (mm): 107,9/127,  Objem (cm3): 3950, Chlazení: vodní termosifonové
 
|label8 = Počet rychlostí
 
|label8 = Počet rychlostí
|data8 =  
+
|data8 = 3+1
 
|label9 = Rychlost (km/hod)
 
|label9 = Rychlost (km/hod)
|data9 =  
+
|data9 = 3,6-4,8-6,8+4,2
 
|label10 = Palivo   
 
|label10 = Palivo   
|data10 =  
+
|data10 = benzin, petrolej
|label11 = Rozměry
+
|label11 = Spotřeba paliva (g/k/hod)
|data11 =  
+
|data11 = 304
 +
|label12 =  Rozměry
 +
|data12 = Délka(mm): 3120,  Výška(mm): 1450,  Šířka(mm): 1524,  Rozvor(mm): 1981,  Rozchod předních kol(mm): 1155,  Rozchod zadních kol(mm): 1219
 +
|label13 = Pneumatiky
 +
|data13 = Vpředu:  800,  Vzadu:  1400
 +
|label14 =  Hmotnost
 +
|data14 = 1920
 +
|label15 = Cena
 +
|data15 = 55 000,-
 +
}}
  
 
Traktor McCormick Deering 1020 byl velice pokrokový stroj a znamenal pro Fordsona velkou konkurenci. Vyráběl se od roku 1923 a jednou z jeho výhod bylo magnetoelektrické zapalování, které bylo kvalitnější než u Fordsona. Byl ovšem podstatně dražší. Na vystaveném exponátu jsou dobře vidět ostrá orná kola, která pro větší záběr měla na svém obvodu ostré špice. Pro jízdu po silnici bylo nutné tyto špice překrýt obručemi, aby nerozbíjely cesty. Přední kola nepotřebovala zabírat, ale musela udržovat směr jízdy a z tohoto důvodu je po jejich obvodu vystouplý břit, který se zařezával do půdy      a pomáhal udržovat požadovaný směr jízdy. Poznámka: 7.1.1928 bylo vyrobeno firmou IHC 100.000ks.
 
Traktor McCormick Deering 1020 byl velice pokrokový stroj a znamenal pro Fordsona velkou konkurenci. Vyráběl se od roku 1923 a jednou z jeho výhod bylo magnetoelektrické zapalování, které bylo kvalitnější než u Fordsona. Byl ovšem podstatně dražší. Na vystaveném exponátu jsou dobře vidět ostrá orná kola, která pro větší záběr měla na svém obvodu ostré špice. Pro jízdu po silnici bylo nutné tyto špice překrýt obručemi, aby nerozbíjely cesty. Přední kola nepotřebovala zabírat, ale musela udržovat směr jízdy a z tohoto důvodu je po jejich obvodu vystouplý břit, který se zařezával do půdy      a pomáhal udržovat požadovaný směr jízdy. Poznámka: 7.1.1928 bylo vyrobeno firmou IHC 100.000ks.

Aktuální verze z 23. 7. 2014, 13:36

McCormick Deering
McCormickDeering.jpg
Technický popis
Typ McCormick 10/20
Výrobce International Harvester Comp., Chicago,USA
Zastoupení Generální - Adolf Leminger Praha II., AGRA-UNIE, Praha II., Na Florenci 3, Autoobchodní společnosts r.o. v Praze
Motor čtyřtaktní, Výkon PS/při otáčkách (n/min): 1,6/1000, Počet válců: 4, Vrtání /Zdvih (mm): 107,9/127, Objem (cm3): 3950, Chlazení: vodní termosifonové
Počet rychlostí 3+1
Rychlost (km/hod) 3,6-4,8-6,8+4,2
Palivo benzin, petrolej
Spotřeba paliva (g/k/hod) 304
Rozměry Délka(mm): 3120, Výška(mm): 1450, Šířka(mm): 1524, Rozvor(mm): 1981, Rozchod předních kol(mm): 1155, Rozchod zadních kol(mm): 1219
Pneumatiky Vpředu:  800, Vzadu:  1400
Hmotnost 1920
Cena 55 000,-

Traktor McCormick Deering 1020 byl velice pokrokový stroj a znamenal pro Fordsona velkou konkurenci. Vyráběl se od roku 1923 a jednou z jeho výhod bylo magnetoelektrické zapalování, které bylo kvalitnější než u Fordsona. Byl ovšem podstatně dražší. Na vystaveném exponátu jsou dobře vidět ostrá orná kola, která pro větší záběr měla na svém obvodu ostré špice. Pro jízdu po silnici bylo nutné tyto špice překrýt obručemi, aby nerozbíjely cesty. Přední kola nepotřebovala zabírat, ale musela udržovat směr jízdy a z tohoto důvodu je po jejich obvodu vystouplý břit, který se zařezával do půdy a pomáhal udržovat požadovaný směr jízdy. Poznámka: 7.1.1928 bylo vyrobeno firmou IHC 100.000ks.