McCormick Deering: Porovnání verzí

Z Muzeum
Přejít na: navigace, hledání
Řádka 4: Řádka 4:
 
|image = [[File:McCormickDeering.jpg|300px]]
 
|image = [[File:McCormickDeering.jpg|300px]]
 
|label4 = Typ
 
|label4 = Typ
|data4 =  
+
|data4 = McCormick 10/20
 
|label5 = Výrobce
 
|label5 = Výrobce
|data5 =  
+
|data5 = International Harvester Comp., Chicago,USA
|label6 = Výroba od roku
+
|label6 = Zastoupení
|data6 =  
+
|data6 = Generální - Adolf Leminger Praha II.,  AGRA-UNIE, Praha II., Na Florenci 3,  Autoobchodní společnosts r.o. v Praze
 
|label7 = Motor
 
|label7 = Motor
|data7 =  
+
|data7 = čtyřtaktní,  Výkon PS/při otáčkách (n/min): 1,6/1000,  Počet válců: 4,  Vrtání /Zdvih (mm): 107,9/127,  Objem (cm3): 3950, Chlazení: vodní termosifonové
 
|label8 = Počet rychlostí
 
|label8 = Počet rychlostí
 
|data8 =  
 
|data8 =  
Řádka 21: Řádka 21:
  
 
Traktor McCormick Deering 1020 byl velice pokrokový stroj a znamenal pro Fordsona velkou konkurenci. Vyráběl se od roku 1923 a jednou z jeho výhod bylo magnetoelektrické zapalování, které bylo kvalitnější než u Fordsona. Byl ovšem podstatně dražší. Na vystaveném exponátu jsou dobře vidět ostrá orná kola, která pro větší záběr měla na svém obvodu ostré špice. Pro jízdu po silnici bylo nutné tyto špice překrýt obručemi, aby nerozbíjely cesty. Přední kola nepotřebovala zabírat, ale musela udržovat směr jízdy a z tohoto důvodu je po jejich obvodu vystouplý břit, který se zařezával do půdy      a pomáhal udržovat požadovaný směr jízdy. Poznámka: 7.1.1928 bylo vyrobeno firmou IHC 100.000ks.
 
Traktor McCormick Deering 1020 byl velice pokrokový stroj a znamenal pro Fordsona velkou konkurenci. Vyráběl se od roku 1923 a jednou z jeho výhod bylo magnetoelektrické zapalování, které bylo kvalitnější než u Fordsona. Byl ovšem podstatně dražší. Na vystaveném exponátu jsou dobře vidět ostrá orná kola, která pro větší záběr měla na svém obvodu ostré špice. Pro jízdu po silnici bylo nutné tyto špice překrýt obručemi, aby nerozbíjely cesty. Přední kola nepotřebovala zabírat, ale musela udržovat směr jízdy a z tohoto důvodu je po jejich obvodu vystouplý břit, který se zařezával do půdy      a pomáhal udržovat požadovaný směr jízdy. Poznámka: 7.1.1928 bylo vyrobeno firmou IHC 100.000ks.
 
| image          = [[File:McCormickDeering.jpg|300px]]
 

Verze z 23. 7. 2014, 13:25

{{Infobox |title = McCormick Deering |header1 = Technický popis |image = McCormickDeering.jpg |label4 = Typ |data4 = McCormick 10/20 |label5 = Výrobce |data5 = International Harvester Comp., Chicago,USA |label6 = Zastoupení |data6 = Generální - Adolf Leminger Praha II., AGRA-UNIE, Praha II., Na Florenci 3, Autoobchodní společnosts r.o. v Praze |label7 = Motor |data7 = čtyřtaktní, Výkon PS/při otáčkách (n/min): 1,6/1000, Počet válců: 4, Vrtání /Zdvih (mm): 107,9/127, Objem (cm3): 3950, Chlazení: vodní termosifonové |label8 = Počet rychlostí |data8 = |label9 = Rychlost (km/hod) |data9 = |label10 = Palivo |data10 = |label11 = Rozměry |data11 =

Traktor McCormick Deering 1020 byl velice pokrokový stroj a znamenal pro Fordsona velkou konkurenci. Vyráběl se od roku 1923 a jednou z jeho výhod bylo magnetoelektrické zapalování, které bylo kvalitnější než u Fordsona. Byl ovšem podstatně dražší. Na vystaveném exponátu jsou dobře vidět ostrá orná kola, která pro větší záběr měla na svém obvodu ostré špice. Pro jízdu po silnici bylo nutné tyto špice překrýt obručemi, aby nerozbíjely cesty. Přední kola nepotřebovala zabírat, ale musela udržovat směr jízdy a z tohoto důvodu je po jejich obvodu vystouplý břit, který se zařezával do půdy a pomáhal udržovat požadovaný směr jízdy. Poznámka: 7.1.1928 bylo vyrobeno firmou IHC 100.000ks.